Свържи се с нас

Икономика

Бранд „България“ ще осигури на страната ни да е целогодишна туристическа дестинация

Published

on

снимка: novini.bg

снимка: novini.bg

Една от основните цели за разработването на цялостен бранд „България“ като туристическа дестинация е да бъде преодоляно еднопластовото разбиране за страната ни, като ще й осигури база за дългосрочна ефективна комуникация. Това заяви днес във Велико Търново заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. Съгласно стратегическите цели за развитие на туризма в България страната трябва да се развива като модерна, целогодишна дестинация, със специфичен облик и характерна национална идентичност на средата (природна, архитектурна, културна), запазени културни традиции и съхранена природа.

На срещата Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ) запозна представители на туристическия бизнес, туристически сдружения и медии с резултатите от първата фаза на проекта „Разработване на бранд „България,  продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт“. Бяха представени резултатите от маркетингови проучвания за възприятията и познатостта на България като туристическа дестинация и нагласите на потребителите спрямо местните туристически продукти, както и стратегическите насоки за предстоящото разработване на бранд „България”. Допълнително бяха споделени и обсъдени добри практики при създаването на марки за конкретни дестинации.

Експертите посочиха, че  ефективното маркетиране на бранд „България” трябва да има за цел да внуши усещане за качество на предлаганата туристическа услуга. Крайната цел е настоящото възприятие на страната като „евтина дестинация“ да се превърне в „добро съотношение между качество и цена“. Допълнително ще трябва да се развие образът на страната от „морска“ дестинация в страна, предлагаща добри възможности и за други типове туризъм и да се формира връзка в потребителското съзнание между България и възможностите за разглеждане на забележителности.

Изследванията в България и на 10 чуждестранни пазара сред туристи и туроператори и тураегнти, показват недвусмислено, че България е малко позната туристическа дестинация, свързана основно с добри възможности за морски туризъм и достъпна цена. На този етап България има еднопластов имидж в съзнанието на чуждестранния турист, който обаче е много по-позитивен сред тези, които вече са били на почивка в България през последните 2 години. Този факт говори за висока удовлетвореност и е предпоставка за повторни посещения и лоялност към дестинацията.

В съзнанието на българския турист страната има доста по-ярко и отличимо присъствие.  Красивата природа и умереният климат, подходящ за туризъм, са най-открояващите се  характеристики. За разлика от чужденците, българите категорично свързват страната ни с богато историческо наследство.

Освен България, проучванията обхващат и 10 чуждестранни пазара (Великобритания, Германия, Гърция, Украйна, Русия, Сърбия, Румъния, Турция, Швеция и Чехия). Изследвано е мнението на 3600 чуждестранни туристи и 2200 български туристи. Проведено е и проучване сред 300 чуждестранни туроператори от 15 пазара (Великобритания, Германия, Гърция, Украйна, Русия, Сърбия, Румъния, Турция, Швеция,Чехия, Израел, Македония, Полша, САЩ и Франция) и  37 български туроператори.

На базата на проведените анализи са дефинирани четири основни конкуренти пазара на България – Гърция, Турция, Австрия и Чехия. За конкуренти по отношение на летния туризъм са определени Турция, Гърция, Хърватска, Италия и Испания, а за зимния – Австрия и Италия. Относно СПА и балнео туризма България се конкурира с Чехия.

Туристическият бранд „България“ трябва да подкрепи подобряването на конкурентоспособността на България на световните и на местния пазар и да допринесе за увеличаване на туристопотока към България, чрез създаване на устойчива емоционална връзка между дестинацията и потребителите. Очаква се новият бранд да бъде въведен през 2013 г.

Организираното събитие е част от поредицата информационни срещи за представители на туристическия бизнес и заинтересованите страни, които са част от Дейност 4 на проекта „Разработване на бранд „България“, продуктови и регионални брандове и въвеждане на интегриран бранд мениджмънт“. Реализирането на дейностите по организиране на срещата е възложено на „Обединение за бранд България”, избрано за изпълнител, чрез открита процедура за възлагане на обществена поръчка.

Следете ни и във Фейсбук на:
http://www.facebook.com/#!/pages/Gabrovonewsbg/140586109338730

Икономика

Готов ли си за Черен петък? GetCash е тук за теб!

Published

on

Готов ли си за Черен Петък? Тази година GetCash прави празниците още по-достъпни и специални с уникалните си предложения! Сезонът на подаръците и топлината често идва с неочаквани разходи, но с нас можеш да сбъднеш всичко, без излишен стрес.

В периода от 20-ти до 29-ти ноември стартираме с невероятни условия за Черен петък, които ще ти помогнат да направиш празниците незабравими. Вземи 500 лв само с 4 равни месечни вноски и върни общо 543.44 лв за целия период.

Това е твоят шанс да получиш финансова подкрепа бързо и лесно, за да реализираш всичките си празнични планове!

Посети ни на адрес: гр. Габрово, ул. Скобелевска №8, обади се на телефон 0877029111 или кандидатствай онлайн на www.getcash.bg, като избереш офис Габрово.

Не отлагай! Черен петък с GetCash е тук, за да ти осигури спокойствие и възможност да зарадваш своите близки. Сбъдни мечтите си сега и празнувай с усмивка!

Зареди още

Икономика

Спокойствие за празниците – вземи повече с Черен петък от GetCash!

Published

on

Готов ли си за Черен Петък с GetCash? Влизаме в най-уютния и магически сезон на годината – време за мечти, подаръци и топлина. Но знаем, че празничните разходи могат да бъдат предизвикателство за бюджета ти. GetCash е тук, за да ти помогне! С нас можеш да пазаруваш спокойно и да сбъднеш мечтите си, без излишен стрес.

Тази година обявяваме нечувани отстъпки за Черен петък – и не само за един ден, а през цялата седмица! В периода от 20-ти до 29-ти ноември ти предлагаме възможността да се възползваш от невероятни условия.

Бързите ни кредити са създадени така, че да направят празничния сезон по-лесен и достъпен за теб. Процесът на кандидатстване е лесен и удобен, а с нашата помощ можеш да зарадваш себе си и близките си точно с това, за което мечтаете.

За да се възползваш, можеш да ни посетиш на място в гр. Габрово, ул. Скобелевска №8, да ни се обадиш на телефон: 0877029111 или да посетиш нашия сайт www.getcash.bg, където лесно можеш да подадеш заявка за кредит, като избереш офис Габрово.

Не пропускай възможността да изживееш празниците с радост и спокойствие. GetCash е твоят партньор за всичко, от което се нуждаеш тази Коледа.

Черен петък с GetCash – твоят шанс за една по-щастлива и спокойна празнична седмица!

Зареди още

Икономика

Спокойствие за празниците – вземи повече с Черен петък от GetCash!

Published

on

Готов ли си за Черен Петък с GetCash? Влизаме в най-уютния и магически сезон на годината – време за мечти, подаръци и топлина. Но знаем, че празничните разходи могат да бъдат предизвикателство за бюджета ти. GetCash е тук, за да ти помогне! С нас можеш да пазаруваш спокойно и да сбъднеш мечтите си, без излишен стрес.

Тази година обявяваме нечувани отстъпки за Черен петък – и не само за един ден, а през цялата седмица! В периода от 18-ти до 24-ти ноември ти предлагаме възможността да се възползваш от невероятни условия.

Бързите ни кредити са създадени така, че да направят празничния сезон по-лесен и достъпен за теб. Процесът на кандидатстване е лесен и удобен, а с нашата помощ можеш да зарадваш себе си и близките си точно с това, за което мечтаете.

За да се възползваш, можеш да ни посетиш на място в гр. Габрово, ул. Скобелевска №8, да ни се обадиш на телефон: 0877029111 или да посетиш нашия сайт www.getcash.bg, където лесно можеш да подадеш заявка за кредит, като избереш офис Габрово.

Не пропускай възможността да изживееш празниците с радост и спокойствие. GetCash е твоят партньор за всичко, от което се нуждаеш тази Коледа.

Черен петък с GetCash – твоят шанс за една по-щастлива и спокойна празнична седмица!

Зареди още

Реклама

Популярни новини от последната седмица